Strona główna szkoły   ‌   Uczniowie   ‌   Nauczyciele   ‌   Rodzice   ‌   Kółka   ‌   S U   ‌   Nasze sukcesy 
Informatyka   ‌   Z historii pracowni     Bezpieczeństwo w sieci     Prace uczniów   ‌   Kilka zdjęć z zajęć

 

Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi
im. Adama Mickiewicza w Lubsku

 

 
 

Strona główna Mistrzów Kodowania w SP 3


Nasz blog

 

Nasze projekty

 

Korzystanie
z konta Scratch

 

Opis środowiska Scratch


Moduł I

Moduł II

Moduł III

Moduł IV

Moduł V

Moduł VI

Moduł VII

Moduł VIII


Materiały pomocnicze

 

 


 15 stycznia -  moduł V
Odbijamy... nie w daleki rejs, a piłeczkę :)

     Rozpracowaliśmy podstawową wersję modułu piątego i dodaliśmy zmienną, która liczy, ile razy piłeczka została odbita. Niektórzy spróbowali też (z powodzeniem) zmienić prędkość poruszania się piłeczki po osiągnięciu konkretnego pułapu punktowego.
     Wszystkie projekty zebrane są, jak zwykle, w naszym scratchowym studio, do którego zapraszamy.

 
Damian K. z klasy piątej - wersja podstawowa


Katarzyna Z. z klasy piątej - liczenie punktów i zmiana prędkości
po osiągnięciu określonej ilości punktów

   
 

Organizator programu:

 

Patroni i partnerzy programu:

 

 
Źródła: 1) www.mistrzowiekodowania.pl, 2) www.surfscore.com, 3) raport „Czas na upgrade”, Centrum Cyfrowe, 4) Digital Agenda Scoreboard, Komisja Europejska 2013
   

strona główna Mistrzów Kodowania w SP-3
strona główna informatyki/zajęć komputerowych
strona główna szkoły

2015-01-16

Izabela Niedźwiedzka