|
Strona główna Mistrzów Kodowania w SP 3
Nasz blog
Nasze projekty
Korzystanie
z konta Scratch
Opis środowiska Scratch
Moduł I
Moduł II
Moduł III
Moduł IV
Moduł V
Moduł VI
Moduł VII
Moduł VIII
Materiały pomocnicze
|
Modułu VIII ciąg dalszy:
Scratch i język polski
Przekonaliśmy się ostatnio, że Scratch
może być przydatny do utrwalania wiadomości i umiejętności
matematycznych. A skoro tak, to i na innych
przedmiotach też wykorzystamy kodowanie. Tworzymy więc programy
przydatne do nauki języka polskiego.
Katarzyna Z. - klasa V a
12 i 19 marca 2015 - możemy uznać za modułu VIII
Scratch i matematyka
Prostokąty, kwadraty...
... to chyba figury geometryczne,
które wszyscy bardzo lubimy.
12 marca rozpoczęliśmy, a 19 marca
kończyliśmy projekty, którymi chcieliśmy złożyć ukłon
królowej nauk: MATEMATYCE, obchodzącej właśnie w pierwszym
dniu tych zajęć swój wielki dzień: Ogólnopolski Dzień
Matematyki.
Powstały więc programiki, w
których można sprawdzić, jak liczymy pola i obwody
ulubionych czworokątów czy też znajomość tabliczki mnożenia.
Weronika K. - klasa V b
Szymon W. - klasa V b
A więcej, jak zwykle na naszym
scratchowym koncie i w stworzonym
na Dzień Matematyki
studio.
|
|