Strona główna szkoły   ‌   Uczniowie   ‌   Nauczyciele   ‌   Rodzice   ‌   Kółka   ‌   S U   ‌   Nasze sukcesy 
Informatyka   ‌   Z historii pracowni     Bezpieczeństwo w sieci     Prace uczniów   ‌   Kilka zdjęć z zajęć

 

Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi
im. Adama Mickiewicza w Lubsku

 

 
 

Strona główna Mistrzów Kodowania w SP 3


Nasz blog

 

Nasze projekty

 

Korzystanie
z konta Scratch

 

Opis środowiska Scratch


Moduł I

Moduł II

Moduł III

Moduł IV

Moduł V

Moduł VI

Moduł VII

Moduł VIII


Materiały pomocnicze

 

 


Modułu VIII ciąg dalszy:
Scratch i język polski

Przekonaliśmy się ostatnio, że Scratch może być przydatny do utrwalania wiadomości i umiejętności matematycznych. A skoro tak, to i na innych przedmiotach też wykorzystamy kodowanie. Tworzymy więc programy przydatne do nauki języka polskiego.

 

 

 


Katarzyna Z. - klasa V a


12 i 19 marca 2015 - możemy uznać za modułu VIII
Scratch i matematyka

Prostokąty, kwadraty...

... to chyba figury geometryczne, które wszyscy bardzo lubimy.

12 marca rozpoczęliśmy, a 19 marca kończyliśmy projekty, którymi chcieliśmy złożyć ukłon królowej nauk: MATEMATYCE, obchodzącej właśnie w pierwszym dniu tych zajęć swój wielki dzień: Ogólnopolski Dzień Matematyki.

Powstały więc programiki, w których można sprawdzić, jak liczymy pola i obwody ulubionych czworokątów czy też znajomość tabliczki mnożenia.

 


Weronika K. - klasa V b

 


Szymon W. - klasa V b
 

A więcej, jak zwykle na naszym scratchowym koncie i w stworzonym na Dzień Matematyki studio.

 

Organizator programu:

 
 

Patroni i partnerzy programu:

 

 
Źródła: 1) www.mistrzowiekodowania.pl, 2) www.surfscore.com, 3) raport „Czas na upgrade”, Centrum Cyfrowe, 4) Digital Agenda Scoreboard, Komisja Europejska 2013
   

strona główna Mistrzów Kodowania w SP-3
strona główna informatyki/zajęć komputerowych
strona główna szkoły

2015-04-20

Izabela Niedźwiedzka