|
Strona główna Mistrzów Kodowania w SP 3
Nasz blog
Nasze projekty
Korzystanie
z konta Scratch
Opis środowiska Scratch
Moduł I
Moduł II
Moduł III
Moduł IV
Moduł V
Moduł VI
Moduł VII
Moduł VIII
Materiały pomocnicze
|
30 października
i 6 listopada 2014 - III moduł
Pierwsze zajęcia tego
modułu to nauczenie Duszka poruszania się w rytm strzałek
oraz reakcja na kolor- zderzenie z przeszkodą. Każdy sam
stworzył labirynt, przez który przeprowadzał Duszka właśnie
za pomocą strzałek, tak jak to działa w wielu znanych nam z
Internetu grach. Trzeba przyznać, że szło nam całkiem
dobrze.
Drugie zajęcia to powtórzenie i utrwalenie pierwszych z taką
samą planszą dla wszystkich.
Temu podobne
labirynty powstały na pierwszych zajęciach:
|
Aby przeprowadzić
Kotka przez labirynt, należy sterować nim za pomocą
strzałek. |
A to labirynty stworzone przez uczniów:
Szymon Witczak - klasa V b
Robert Gembara- klasa IV b
Weronika Kowalska - klasa V b
|
|