Strona główna szkoły   ‌   Uczniowie   ‌   Nauczyciele   ‌   Rodzice   ‌   Kółka   ‌   S U   ‌   Nasze sukcesy 
Informatyka   ‌   Z historii pracowni     Bezpieczeństwo w sieci     Prace uczniów   ‌   Kilka zdjęć z zajęć

 

Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi
im. Adama Mickiewicza w Lubsku

 

 
 

Strona główna Mistrzów Kodowania w SP 3


Nasz blog

 

Nasze projekty

 

Korzystanie
z konta Scratch

 

Opis środowiska Scratch


Moduł I

Moduł II

Moduł III

Moduł IV

Moduł V

Moduł VI

Moduł VII

Moduł VIII


Materiały pomocnicze

 

 


30 października i 6 listopada 2014 - III moduł

    Pierwsze zajęcia tego modułu to nauczenie Duszka poruszania się w rytm strzałek oraz reakcja na kolor- zderzenie z przeszkodą. Każdy sam stworzył labirynt, przez który przeprowadzał Duszka właśnie za pomocą strzałek, tak jak to działa w wielu znanych nam z Internetu grach. Trzeba przyznać, że szło nam całkiem dobrze.

     Drugie zajęcia to powtórzenie i utrwalenie pierwszych z taką samą planszą dla wszystkich.

     Temu podobne labirynty powstały na pierwszych zajęciach:

Aby przeprowadzić Kotka przez labirynt, należy sterować nim za pomocą strzałek.

    
     A to labirynty stworzone przez uczniów:


Szymon Witczak - klasa V b


Robert Gembara- klasa IV b


Weronika Kowalska - klasa V b

 

   
 

Organizator programu:

 

Patroni i partnerzy programu:

 

 

Źródła: 1) www.mistrzowiekodowania.pl, 2) www.surfscore.com, 3) raport „Czas na upgrade”, Centrum Cyfrowe, 4) Digital Agenda Scoreboard, Komisja Europejska 2013
   

strona główna Mistrzów Kodowania w SP-3
strona główna informatyki/zajęć komputerowych
strona główna szkoły

2014-11-17

Izabela Niedźwiedzka