|
Strona główna Mistrzów Kodowania w SP 3
Nasz blog
Nasze projekty
Korzystanie
z konta Scratch
Opis środowiska Scratch
Moduł I
Moduł II
Moduł III
Moduł IV
Moduł V
Moduł VI
Moduł VII
Moduł VIII
Materiały pomocnicze
|
18 grudnia i 8 stycznia - IV moduł
Można by rzec, patrząc na
daty, że stworzenie projektu zajęło nam dwa lata: przełom
roku 2014 i 2015, ale w rzeczywistości
to sprawnie poszło nam zastawianie pułapki na myszkę.
Przy okazji tego modułu wprowadziliśmy zmienną, która daje
Myszce szansę na dojście do smakołyków i równocześnie
nie wpada ona w szpony kota.
Efekty naszej pracy można śledzić oczywiście
na stronie,
na której gromadzimy swoje projekty, a tu
tylko przykłady pułapek stworzonych na zajęciach.
|
Damian Kloc - klasa V b
Wiktor Kwaśny - klasa IV b
|
|