Strona główna szkoły   ‌   Uczniowie   ‌   Nauczyciele   ‌   Rodzice   ‌   Kółka   ‌   S U   ‌   Nasze sukcesy 
Informatyka   ‌   Z historii pracowni     Bezpieczeństwo w sieci     Prace uczniów   ‌   Kilka zdjęć z zajęć

 

Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi
im. Adama Mickiewicza w Lubsku

 

 
 

Strona główna Mistrzów Kodowania w SP 3


Nasz blog

 

Nasze projekty

 

Korzystanie
z konta Scratch

 

Opis środowiska Scratch


Moduł I

Moduł II

Moduł III

Moduł IV

Moduł V

Moduł VI

Moduł VII

Moduł VIII


Materiały pomocnicze

 

 


 18 grudnia i 8 stycznia - IV moduł

    Można by rzec, patrząc na daty, że stworzenie projektu zajęło nam dwa lata: przełom roku 2014 i 2015, ale w rzeczywistości to sprawnie poszło nam zastawianie pułapki na myszkę.  Przy okazji tego modułu wprowadziliśmy zmienną, która daje Myszce szansę na dojście do smakołyków i równocześnie nie wpada ona w szpony kota.
     Efekty naszej pracy można śledzić oczywiście na stronie, na której gromadzimy swoje projekty, a tu tylko przykłady pułapek stworzonych na zajęciach.

 
Damian Kloc - klasa V b


Wiktor Kwaśny - klasa IV b

   
 

Organizator programu:

 

Patroni i partnerzy programu:

 

 
Źródła: 1) www.mistrzowiekodowania.pl, 2) www.surfscore.com, 3) raport „Czas na upgrade”, Centrum Cyfrowe, 4) Digital Agenda Scoreboard, Komisja Europejska 2013
   

strona główna Mistrzów Kodowania w SP-3
strona główna informatyki/zajęć komputerowych
strona główna szkoły

2015-01-13

Izabela Niedźwiedzka