Strona głównaNauczycieleUczniowieRodziceNasze sukcesyAktualnościFotkiMatematyka

Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi
im. Adama Mickiewicza w Lubsku

 

KONTAKT:

 

- UCZNIOWIE KLAS I - III: sp3lubsko@uniwersytetdzieci.pl
- UCZNIOWIE KLAS IV - VI:
inf6b@interia.pl

Na te adresy można przesyłać również prace wykonywane w domu (jako załączniki)

 

 

 

 

Kółko informatyczne- piątek- 7 lekcja- 1300 - 1345

 

 


Zapowiadane Scratchowisko odbyło się.. więcej o tym wydarzeniu tu.


17 maja będzie obchodzony Światowy Dzień Scratcha. My też włączymy się w to przedsięwzięcie. Już robimy specjalnie na tą okazję projekty, które zamieszczamy w naszym wspólnym studio: http://scratch.mit.edu/studios/361362/ oraz utworzonym przez organizatorów: http://scratch.mit.edu/studios/410096/.
   A 19 maja będziemy mieli w naszej szkole SCRATCHOWISKO.

 

Logo pochodzi ze strony: http://day.scratch.mit.edu./



> Konkurs na hasło i plakat Turniej Orlika

Weź udział w konkursie promującym V edycję Turniej Orlika. Zaprojektuj plakat i/lub ułóż hasło, którym będziesz promować Turniej Orlika o Puchar Premiera Donalda Tuska.
Prace indywidualne można zgłaszać na adres: konkurs@turniejorlika.pl do 13 kwietnia 2014 r.
Rozstrzygnięcie konkursu: 17 kwietnia 2014 r.
Na zwycięzców czekają nagrody!

Więcej informacji o konkursie i regulamin konkursu na stronie: www.szs.pl


> Uwaga! Konkurs! "Pomyśl zanim wrzucisz"

TERMIN ZGŁASZANIA PRAC DO NAUCZYCIELA
WRAZ Z KARTĄ: 10 kwietnia 2014

Konkurs „Pomyśl zanim wrzucisz - dbaj o swoją tożsamość” jest organizowany w ramach obchodów Światowego Dnia Społeczeństwa Informacyjnego.

Konkurs skierowany jest do uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych w całej Polsce.

Celem konkursu jest propagowanie wiedzy na temat bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w sieci ze szczególnym uwzględnieniem ochrony tożsamości w sieci.

Uczniowie mają za zadanie stworzyć historyjkę obrazkową będącą przestrogą lub nauką dla rówieśników, mówiącą o ochronie swojej tożsamości w sieci oraz ochronie danych osobowych. Pracę wykonują w oparciu o pobrany ze strony konkursowej szablon. Szablonu nie można powielać (jedna praca konkursowa ma być wykonana  na jednym szablonie).

TERMINY (organizatora):

·        3.03.2014 - 14.04.2014 - rejestracja i nadsyłanie prac konkursowych

·        29.04 - ogłoszenie listy laureatów konkursu (bez podania zajętych miejsc)

·        do 30.04.2014 – WARUNEK KONIECZNY (dotyczy tylko Laureatów)

NAUCZYCIEL ucznia Laureata wysyła na adres PTI (PTI, 02-508 Warszawa, ul. Puławska 39/4, dopisek KONKURS „Pomyśl zanim wrzucisz”) oryginały Kart Rejestracji ucznia-Laureata – decyduje data nadania przesyłki.
14.05.2014 - uroczyste zakończenie konkursu, ogłoszenie wyników i wręczenie nagród  

Więcej informacji i regulamin konkursu

Karta rejestracji (jeżeli uczeń zgłosi taką potrzebę, to kartę wydrukuje nauczyciel)

Szablony
A tu możesz sprawdzić licencje CC, na jakich udostępniono grafikę.

za: http://www.pomyslzanimwrzucisz.ecdl.pl/o-konkursie.html


> Kaja Andrzejczak z klasy VI a została laureatką Wojewódzkiego Konkursu Grafiki Komputerowej "Mój znak bezpieczeństwa". Gratulujemy!

Protokół rozstrzygnięcia konkursu

Informacje o podsumowaniu

więcej na naszych stronach



> 21 lutego - pierwsze zajęcia Mistrzów Kodowania na blogu

 


> Weź udział w V edycji Lubuskiego konkursu grafiki komputerowej dla uczniów szkół podstawowych pod hasłem "Mój znak bezpieczeństwa",  organizowanym przez Młodzieżowe Centrum Kultury i Edukacji, Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego i Stowarzyszenie na Rzecz Bezpieczeństwa Dzieci i Młodzieży w Zielonej Górze - więcej informacji

> Uczniowie klas IV - VI wykonują prace obowiązkowo do dnia 5 marca 2014  i przesyłają do nauczyciela informatyki/ zajęć komputerowych na jeden z niżej widniejących adresów
- adresy, na które należy przesłać prace:
inf6b@interia.pl (dla klas IV-VI) lub sp3lubsko@uniwersytetdzieci.pl
- kartka o odpowiednim rozmiarze (1000 x 1000)
-
praca w formacie .bmp (24-bitowa)

     


> Super nagrody w konkursach organizowanych w ramach projektu Kajakowy Patrol Św. Franciszka: Zatrzymaj rzekę w kadrze - konkurs fotograficzny, Oszczędzaj wodę - konkurs plastyczny, Wodny teatr - konkurs filmowy. Więcej informacji na stronie www.kajakowypatrol.pl


> Nasza szkoła, jako jedna ze 117 w Polsce, zakwalifikowała się do I edycji programu Mistrzowie Kodowania!

          Po feriach zimowych startujemy! Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat programu, kliknij tu.
         
Jeśli chcesz wziąć udział w zajęciach programowania w Scratchu
, zgłoś się do nauczyciela informatyki. Czeka Cię ciekawa przygoda, w której to Ty będziesz decydować, jak ma np. działać gra, ułożysz zgadywankę liczbową, sprawisz, że Twój "duszek" będzie rysował figury geometryczne, zaprogramujesz labirynt czy też wyścigi.
          Realizację programu będzie można śledzić na stronie poświęconej Mistrzom Kodowania w naszej szkole:

MISTRZOWIE KODOWANIA W SP 3 LUBSKO

SCRATCH - bądź programistą!


zrzut ze strony:
http://scratch.mit.edu/


> Rozpoczęła się III edycja konkursu informatycznego dla uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjów. Dla laureatów przewidziane są atrakcyjne nagrody.
Konkurs dotyczy programowania w języku LOGO w programie "Simba 3D L.O.G.O" i rozpoczyna się 7 stycznia 2014.
     Termin składania prac: 31 marca 2014
     Ogłoszenie wyników: 11 kwietnia 2014.
     Strona internetowa konkursu.
     
Regulamin konkursu znajduje się na stronie konkursu.


Mam nadzieję, że poradziliście sobie i bawiliście się dobrze :)

(napis pochodzi ze strony: http://edu.rsei.umk.pl)

 
   

2016-02-11

Izabela Niedźwiedzka