Walka z kompem na kości
(klasa III)
Gra przebiega błyskawicznie: klikam w kostkę gracza i po sekundzie
już wiem kto wygrał: ja czy komputer. Stworzenie tej gry nie było
jednak takie proste, a zważywszy, że robili ją trzecioklasiści,
trudność była spotęgowana. Bez nauczyciela chyba nie daliby sobie
rady. Może trochę za ambitnie, ale krok po kroku.... i udało się:
wiele prób, sprawdzania, poprawek i możemy rzucać wirtualną kostką
lub, jak to określił w nazwie projektu Bartosz P.: "walczyć z kompem
na kostki"; np. kostką Dawida M.:
Jednoręki bandyta
(klasy IV - V)
Święta, potem
ferie zimowe sprawiły, że nic tu ostatnio nie działo się. Wynikało
to też stąd, że przed feriami rozpoczęliśmy dość pracochłonny
projekt, który skończyliśmy dopiero po feriach.
Przy realizacji
tego projektu większość z nas pozostała jeszcze w świątecznym
nastroju. Grafika, Duszki nawiązują w projektach do świąt.
W tych projektach
należy ustawić trzy (a nawet cztery) jednakowe przedmioty.
Przykładowy
projekt Jakuba K. z klasy czwartej: |