Strona główna szkoły   ‌   Uczniowie   ‌   Nauczyciele   ‌   Rodzice   ‌   Kółka   ‌   S U   ‌   Nasze sukcesy 
Informatyka   ‌   Z historii pracowni     Bezpieczeństwo w sieci     Prace uczniów   ‌   Kilka zdjęć z zajęć

 

Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi
im. Adama Mickiewicza w Lubsku

 

 
 

Strona główna Mistrzów Kodowania w SP 3


Nasz blog

 

Nasze projekty

 

Korzystanie
z konta Scratch

 

Opis środowiska Scratch


Moduł I

Moduł II

Moduł III

Moduł IV

Moduł V

Moduł VI

Moduł VII

Moduł VIII


Materiały pomocnicze

 

 


Nadprogramowo:
Tor wyścigowy

Zrobiliśmy ponad program odmierzacz czasu. Sięgamy do dalszych pomysłów, które nauczyciel „zyskał” po drugim szkoleniu i robimy tor wyścigowy.

W zapowiedzi, na stronie głównej MK, „przywieziony” z Poznania wzorzec.

 

A przy okazji: na starszych wersjach Scratcha pracuje się zdecydowanie trudniej... Nauczyciel przygotował wersję bez skryptów, ale nie możemy jej wykorzystać, tworzymy więc własny tor, las, wodę... Może to nie jest zbyt „gładkie”, bo rysowanie nie jest wcale takie proste, ale za to nasze własne :)
     

 Nasze tory wyścigowe:

 

Weronika K. – klasa V b

 

Katarzyna Z. – klasa V a

 

 

Organizator programu:

 
 

Patroni i partnerzy programu:

 

 
Źródła: 1) www.mistrzowiekodowania.pl, 2) www.surfscore.com, 3) raport „Czas na upgrade”, Centrum Cyfrowe, 4) Digital Agenda Scoreboard, Komisja Europejska 2013
   

strona główna Mistrzów Kodowania w SP-3
strona główna informatyki/zajęć komputerowych
strona główna szkoły

2015-05-25

Izabela Niedźwiedzka