|
Strona główna
Mistrzów Kodowania w SP 3
Nasz blog
Nasze projekty
Korzystanie
z konta Scratch
Opis środowiska Scratch
Moduł I
Moduł II
Moduł III
Moduł IV
Moduł V
Moduł VI
Moduł VII
Moduł VIII
Materiały pomocnicze
|
11 kwietnia
2014 - moduł IV -część 2
Udało nam się w końcu
zastawić pułapkę. Ale takie rozwiązanie nie cieszy nas,
dlatego zrobiliśmy też wersje, w których Myszka ma jednak
szanse zdobyć smaczny serek i nie wpaść w szpony czającego
się na nią Kota.
Mamy też kilka zdjęć z
tych zajęć:
|
4 kwietnia 2014
- moduł IV - część 1
Zastawiamy pułapkę na
Myszkę, a konkretnie to pomagamy Kotkowi złapać ją w
pułapkę, w której przynętą jest ser. Jak to wygląda w
praktyce? Kotek rysuje pułapkę i czyha przy niej na Myszkę,
a ta idąc do serka wpada w jego sidła, jeżeli nie wybierze
odpowiedniego kierunku: |
|