Strona główna szkoły   ‌   Uczniowie   ‌   Nauczyciele   ‌   Rodzice   ‌   Kółka   ‌   S U   ‌   Nasze sukcesy 
Informatyka   ‌   Z historii pracowni     Bezpieczeństwo w sieci     Prace uczniów   ‌   Kilka zdjęć z zajęć

 

Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi
im. Adama Mickiewicza w Lubsku

 

 
 

Strona główna Mistrzów Kodowania w SP 3


Nasz blog

 

Nasze projekty

 

Korzystanie
z konta Scratch

 

Opis środowiska Scratch


Moduł I

Moduł II

Moduł III

Moduł IV

Moduł V

Moduł VI

Moduł VII

Moduł VIII


Materiały pomocnicze

 

 

 

11 kwietnia 2014 - moduł IV -część 2

Udało nam się w końcu zastawić pułapkę. Ale takie rozwiązanie nie cieszy nas, dlatego zrobiliśmy też wersje, w których Myszka ma jednak szanse zdobyć smaczny serek i nie wpaść w szpony czającego się na nią Kota.

Mamy też kilka zdjęć z tych zajęć:


 

 

4 kwietnia 2014 - moduł IV - część 1

Zastawiamy pułapkę na Myszkę, a konkretnie to pomagamy Kotkowi złapać ją w pułapkę, w której przynętą jest ser. Jak to wygląda w praktyce? Kotek rysuje pułapkę i czyha przy niej na Myszkę, a ta idąc do serka wpada w jego sidła, jeżeli nie wybierze odpowiedniego kierunku:

 


   
 

Organizator programu:

 

Patroni i partnerzy programu:

 

 

Źródła: 1) www.mistrzowiekodowania.pl, 2) www.surfscore.com, 3) raport „Czas na upgrade”, Centrum Cyfrowe, 4) Digital Agenda Scoreboard, Komisja Europejska 2013
   

strona główna Mistrzów Kodowania w SP-3
strona główna informatyki/zajęć komputerowych
strona główna szkoły

2014-04-15

Izabela Niedźwiedzka